Fravær

Gør fraværshåndteringen ubesværet med klare oversigter og automatiserede processer, der holder dig opdateret

Hold styr på dine ansattes fravær

Effektiv registrering af fravær

Med vores unikke system til automatiseret tidsregistrering, er I sikret en hurtig og effektiv måde at registrere medarbejdernes tid og holde overblik over ankomst- og gåtider. Den giver jeres virksomhed strømlinet data, så det bliver overskueligt og let at håndtere fravær – uanset hvilken branche I er i, og hvilke vilkår medarbejderne er ansat under.

Vores platform er jeres virksomheds digitale partner. Uanset om I driver en lille virksomhed eller har flere hundrede medarbejdere, tilpasser vi systemet til de behov, I står med. Her får I blandt andet adgang til:

  • Ansigtsgenkendelse & PIN
  • Kort og nøglebrik (NFC)
  • Stempelur på mobilen
  • API Integration

Et innovativt fraværssystem kan være med til at øge effektiviteten, skabe klarhed og forbedre arbejdspladsens daglige rutiner, da det letter det administrative arbejde og hurtigere skaber overblik.

I er altid velkomne til at kontakte os

Vi leverer en effektiv løsning, som kan skræddersys til netop jeres virksomheds behov, og vi tilbyder en attraktiv pris. Integrationen med jeres eksisterende systemer er enkel – og vi er altid til rådighed, hvis I har brug for support.

Opret en gratis konto i dag eller kontakt os for at høre mere om, hvordan vores platform kan styrke jeres virksomheds administrative processer.

kontor med tidsregistrering