Macbook tastatur & Tidsregistrering app

Hold din virksomhed godt kørende med et mobilt stempelur

At drive en virksomhed betyder, at der skal holdes styr på mange forskellige områder: drift, kundeservice, økonomi og så videre. Som regel er der mange ting, der skal ordnes, hvorfor det kan være svært at styre to af de vigtigste ressourcer i din virksomhed: tid og mennesker.

Tidsregistrering, vagtplanlægning, kundebesøg, behandling af løn m.m. er ikke kun tidskrævende, men det kan også koste mange penge, hvis det ikke gøres ordentligt. Virksomheder mister hvert år mange penge på grund af ukorrekte tidsregistreringssystemer og unøjagtige lønudbetalinger

Her er den gode nyhed. Ved at bevæbne dig selv og dine medarbejdere med automatisk tidsregistrering ved kørsel og kundebesøg kan du undgå unødvendige omkostninger.

Gør kørsel og kundebesøg nemt

Det er ikke altid lige nemt at holde styr på en lang række kunder og medarbejdere. Hvem har udført hvilke opgaver? Hvor lang tid er der brugt på det? Hvordan er kørslen og tidsforbruget registreret ved kundebesøg?

Med mobil stempelur tidsregistrering med GPS er du sikker på, at alt bliver registreret på bedste vis. Herved kan du stole på, at fejl reduceres, mens de korrekte timer og den rigtige kørsel er blevet registreret.

Der kan for eksempel nemt og hurtigt oprettes kunder samt registreres kørsel og tidsforbrug. Medarbejderen kan klare det hele direkte fra lommen med en mobiltelefon både før og efter et kundebesøg. Det minimerer risikoen for uoverensstemmelser og misforståelser, da medarbejderens tidsforbrug automatisk bliver registreret.

Derudover behøver dine medarbejdere ikke manuelt registrere timer og kørsel på sedler, der hurtigt kan blive væk.

Hurtig og enkel fakturering

Ved brug af mobil stempelur tidsregistrering med GPS får du mulighed for en hurtig og enkel fakturering af kunden. Ud fra de samlede udgifter kan du med et enkelt klik sende en faktura til kunden efter, at arbejdsopgaven er udført.

Det vil altså sige, at sådan et system ikke kun letter udbetalingen af løn til dine medarbejdere ved kørsel og kundebesøg, men også gør faktureringen til kunden både lettere og hurtigere. Du kan herved spare en masse tid på ikke at skulle gøre det hele manuelt, når der skal holdes styr på timer og kørsel.

Skab tryghed for dine kunder

Mange vikarbureauer har svært ved at holde overblikket i forhold til lønningslister og data. Det er vigtigt, at vagtplanlægning, tidsregistrering og så videre synkroniseres med lønningslisten og er let for vikarerne at bruge.

Med et pålideligt digitalt tidsregistreringssystem kan driften af dit vikarbureau strømlines lige såvel som projektstyring og lønudbetaling.

kontor med tidsregistrering